Close

User Tag List

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 14
  1. #1
    Senior Member cody's Avatar
    Join Date
    Jun 2017
    Posts
    6,831
    Mentioned
    158 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Designer Vera Wang celebrated her 73rd bday this week..




    She’s 73.
    they got amnesia

  2. #2
    Administrators Resilient's Avatar
    Join Date
    Jan 2001
    Location
    Connecticut
    Posts
    77,819
    Mentioned
    2251 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Wow. She’s hot.


    Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
    You’ll never see the pain I hide behind a flipped frown

  3. #3
    Administrators doctor_wp's Avatar
    Join Date
    Mar 1999
    Posts
    31,127
    Mentioned
    4407 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aging goals. I hope to be as beautiful and blessed with vitality when I am
    73.


    I tried to teach nigguhs how to be
    kings


    And all they ever wanted to be was
    soldiers.



    Instagram: doctor_wp

  4. #4
    Put some Zest on my Name God Aby's Avatar
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    18,902
    Mentioned
    1308 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    How she look without make up tho


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Know what happened when them niggas masked up
    Dude from Ohio couldn’t get back up

  5. #5
    Senior Member cody's Avatar
    Join Date
    Jun 2017
    Posts
    6,831
    Mentioned
    158 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by God Aby View Post
    How she look without make up tho


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    lmaoo, it's more about her stature and ability to wear 6 inch platforms and shit and have her legs hold up like that etc, so many factors

    i mean, most girls without out some type of make up

    even when we say "no make up" theres a bit of make up. unless there really isn't any make up
    they got amnesia

  6. #6
    Put some Zest on my Name God Aby's Avatar
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    18,902
    Mentioned
    1308 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Nah I just said that to say that.. I’m playin.. even with make up she still look great for 73


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Know what happened when them niggas masked up
    Dude from Ohio couldn’t get back up

  7. #7
    Senior Member cody's Avatar
    Join Date
    Jun 2017
    Posts
    6,831
    Mentioned
    158 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by doctor_wp View Post
    Aging goals. I hope to be as beautiful and blessed with vitality when I am
    73.
    over all internal health is most important, i'm okay with looking my age
    they got amnesia

  8. #8
    Super Moderator Emobito's Avatar
    Join Date
    Jan 2014
    Posts
    14,340
    Mentioned
    592 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    She got the same shit the red witch from game of thrones got you take her necklace off she a mummy
    Where were you when I recorded in the bathroom?
    Quote Originally Posted by doctor_wp View Post
    Moose (who I usually feel is an impulsive moron with shallow intellect) .

  9. #9
    Senior Member cody's Avatar
    Join Date
    Jun 2017
    Posts
    6,831
    Mentioned
    158 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    idk man, ancient chinese/asian medicine is some other shit


    if you know you know period
    they got amnesia

  10. #10
    Administrators Resilient's Avatar
    Join Date
    Jan 2001
    Location
    Connecticut
    Posts
    77,819
    Mentioned
    2251 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Emobito View Post
    She got the same shit the red witch from game of thrones got you take her necklace off she a mummy
    Lmao


    Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
    You’ll never see the pain I hide behind a flipped frown

Page 1 of 2 12 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •