Close

User Tag List

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 15
  1. #1
    Put some Zest on my Name God Aby's Avatar
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    20,096
    Mentioned
    1383 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Post up some wild ass 3rd world shit

    https://youtube.com/shorts/TzyiohdJpyU?feature=share

    Wtf


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Know what happened when them niggas masked up
    Dude from Ohio couldn’t get back up

  2. #2
    AWSM +F Sir Bustalot's Avatar
    Join Date
    Feb 2002
    Posts
    33,296
    Mentioned
    851 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    easiest way down a mountain for these folks is a zipline....

    https://www.youtube.com/shorts/CTtRbnkAaXQ


    ingenious. Good shit
    Every snowflake may be different, but theyre all prone to emotional meltdowns

    Nawmchomsky?

  3. #3
    Put some Zest on my Name God Aby's Avatar
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    20,096
    Mentioned
    1383 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Sir Bustalot View Post
    easiest way down a mountain for these folks is a zipline....

    https://www.youtube.com/shorts/CTtRbnkAaXQ


    ingenious. Good shit
    Man what if that little handheld brake breaks or fails


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Know what happened when them niggas masked up
    Dude from Ohio couldn’t get back up

  4. #4
    Put some Zest on my Name God Aby's Avatar
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    20,096
    Mentioned
    1383 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Post up some wild ass 3rd world shit

    Come on man I made this thread specifically for you cuz I know you know a bunch wild random foreign shit so keep it coming


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Know what happened when them niggas masked up
    Dude from Ohio couldn’t get back up

  5. #5
    AWSM +F Sir Bustalot's Avatar
    Join Date
    Feb 2002
    Posts
    33,296
    Mentioned
    851 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    This bus driver promised to get em there on time

    Every snowflake may be different, but theyre all prone to emotional meltdowns

    Nawmchomsky?

  6. #6
    AWSM +F Sir Bustalot's Avatar
    Join Date
    Feb 2002
    Posts
    33,296
    Mentioned
    851 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Every snowflake may be different, but theyre all prone to emotional meltdowns

    Nawmchomsky?

  7. #7
    Put some Zest on my Name God Aby's Avatar
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    20,096
    Mentioned
    1383 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Sir Bustalot View Post
    This bus driver promised to get em there on time

    Yeah I would of made him get off too and we woulda been fighting


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Know what happened when them niggas masked up
    Dude from Ohio couldn’t get back up

  8. #8
    Put some Zest on my Name God Aby's Avatar
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    20,096
    Mentioned
    1383 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Sir Bustalot View Post
    Lmaoooooo


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Know what happened when them niggas masked up
    Dude from Ohio couldn’t get back up

  9. #9
    AWSM +F Sir Bustalot's Avatar
    Join Date
    Feb 2002
    Posts
    33,296
    Mentioned
    851 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by God Aby View Post
    Yeah I would of made him get off too and we woulda been fighting


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Damn wrong video... lemme retry that
    Every snowflake may be different, but theyre all prone to emotional meltdowns

    Nawmchomsky?

  10. #10
    AWSM +F Sir Bustalot's Avatar
    Join Date
    Feb 2002
    Posts
    33,296
    Mentioned
    851 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    This is what i meant to post

    Every snowflake may be different, but theyre all prone to emotional meltdowns

    Nawmchomsky?

Page 1 of 2 12 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •